lunes, 6 de junio de 2011

Eskola 2.0 programari buruzko prestakuntza.

Zuzendari hori:

Datorren ikasturtean, DBHko 1. mailan abiaraziko da Eskola 2.0 programa, eta hurrengo ikasturtean, DBHko 2. mailan. Horretarako, ezinbestekoa da irakasleentzako prestakuntza-plan bat abiaraztea, irakasleek programa hori ikasgeletan zertzeko behar dituzten oinarrizko trebetasunak eskura ditzaten.

Plan hori ikastetxeetan abiarazteko, kontuan hartu behar dira oinarrizko alderdi hauek:

• Prestakuntza nahitaezkoa da eta DBHko 1. eta 2. mailako irakasleentzat da.

• Ikastetxeetako zuzendaritzek erabaki beharko dute irakasleek non eta nola jasoko duten prestakuntza. Plana ikastetxean ezarriz gero, irakasleek ikastetxean bertan jasoko dute prestakuntza; bestela, eskualdeko Berritzeguneek antolatutako saioetara joan beharko dute.

• IKT aholkulariak arduratuko dira prestakuntza emateaz eskualdeko Berritzegunean. Eskualdeko Berritzeguneko zuzendariek eta aholkulariek, eta eskualdeko DBHko ikastetxeetako zuzendaritzek erabakiko dute noiz eta nola egin prestakuntza. 2010-2011 ikasturtea amaitu baino lehenago erabaki beharko dute ikastetxeetako zuzendaritzek plan hori nola ezarri.

• Ikastetxean bertan ere eman dezakete prestakuntza IKT dinamizatzaileek. Irakasleek ez dute Berritzegunera joan beharko; zuzendaritza arduratu beharko da prestakuntza ikastetxean bertan eman dezaten. Dinamizatzaileak IKT aholkulariaren laguntza jasoko du. Horretarako, mintegi batean parte hartuko du, bai eta laguntza jaso ere hala behar duenean. Ikastetxean egiten den prestakuntza-plana jakinarazi beharko zaio eskualdeko Berritzeguneko IKT aholkulariari, ikastetxeak eta aholkulariak elkarrekin nola lan egingo duten erabakitzeko.

• Lineako prestakuntzarekin osatu ahalko da aurrez aurreko prestakuntza. Lineako prestakuntzak ezingo du, inola ere, aurrez aurreko prestakuntza ordeztu.

• Lineako prestakuntza IKT programak eta Berritzegune Nagusiaren eskualdeko aholkularitzek bideratuko dute eta irakasle guztiek jaso ahalko dute. Eduki teknikoak eta instrumentalak landuko dira, bai eta didaktikari eta irakasle-jarduerari buruzko alderdiak ere. Alderdi horiei arreta berezia emango zaie. Irakasleek ikasi egingo dute, besteak beste, jardunbide egokiak aplikatzen, arbel digital interaktiboarekin (PDI) lan egiten, Ekuazio Diferentzial Arruntak (ODE) analizatzen eta 2.0 sekuentzia didaktikoen arabera irakasten.

Curriculuma garatzeko eta ikasle guztiek oinarrizko trebetasunak lortzeko, tresna digitalak beharrezkoak dira. Prestakuntzaren bidez barneratutako edukiek, ikastetxean jarriko diren azpiegiturek, eskura egongo diren baliabide digitalek eta irakasleen jarrera positiboak eta konstruktiboak lagunduko dute tresna horiek gero eta gehiago erabil daitezen.



Begirunez,

Gasteizen, 2011ko maiatzaren 31n



Cándido Hernández

Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaria

No hay comentarios :

Publicar un comentario